FUNKTIONSBESKRIVELSER
Ansvarsområde sekretær
-
Kontoropgaver incl. oprettelse af regninger, udsendelse af rykkerbreve mv.
-
Skema- og kalenderansvarlig sammen med Søren .
-
Dagligt hente, åbne, fordele og sende post onsdag og torsdag
-
Lave kaffe og te om morgenen, hente brød, mælk og frugt .
-
Sætter instrumenter i mikrobølgeovnen hver dag før middag onsdag og torsdag.
-
Tjekke e-boks ugentligt
-
Skrive dikterede attester, samt oprettelse af regninger for disse.
-
Godkende recept/medicin anmodninger incl recept tlf. onsdag og torsdag
-
Planlægning af opsøgende hjemmebesøg og influenzavaccination i hjemmet.
-
Ansvarlig for opfølgningsmodulet. Selve arbejdet kan uddelegeres til praksisassisterne.
Andre opgaver som i mindre grad varetages af sekretæren:
-
Hjælpe med de akutte pt : CRP, hgb, INR, BS, Strep A, ekg,, u-mik og stix
-
Aflæsning af urindyrkninger hver morgen. Sikre at positive svar angående plejekrævende patienter, som ikke selv ringer ind for svar, sættes på akut- lægens dagsplan således der iværksættes relevant behandling.